Thailand verhaal

25 april 2018 - Bangkok, Thailand

Reisupdate:

Op dit moment zijn wij in Tanzania en hebben we héél even wifi.

We hebben het filmpje van Thailand gemaakt. We hebben twee helel euke vriendinnen van ons die met ons mee reisden vanuit Nederland.
Zie het filmpje en we zijn weer benieuwd naar jullie reacties!

Onze reis vervolgt dus naar Tanzania! Deze bijzondere bestemming konden we alleen financieel maken wanneer we onze reis met twee weken verkorten en dus op 4 mei terug in Nederland komen. Oftewel... het einde is zeer snel in zicht!!

Het filmpje:https://youtu.be/flNF7DAMP-Y

—————————————-

1. Jessie:
    2 mei 2018
    Jammer dat jullie avontuur al bijna voorbij is!! Super mooie beelden en ervaringen!!!! Liefs en tot snel x
  2. Nel en Piet:
    Lieve Stefan en Mick, wat een geweldig filmpje en wat jammer dat het er nu bijna op zit!!
    Wij zijn bezig met onze fietsreis naar Rome! We zijn nu 10 dagen onderweg en zijn in Dillingen aan de Donau! Een hele goede thuiskomst! Liefs Nel en Piet